maanantai 2. toukokuuta 2011

Karibian matka lapsen silmin

Hei! Olen Maria! Olen yhdeksän. Asun Helsingissä. Olen nyt Karibialla.

Varmaan ensiksi haluatte tietää mitä minä syön. Minä syön ihan niin kuin Suomessa.
Paitsi että ei ole lihapullia. Arvatkaa mitä: täällä ei ole huvi- ja vesipuistoja!

On kirkasta vettä. Ei ole uimahalleja. On leikkipaikkoja.

Olen sanut kavereita.Yhden nimi oli Leila. Se oli 11.
Se oli Kanadasta.

 Olen nähnyt  delfiinejä ja kilpikonnia.
Täällä  on  myös  kaloja jotka ovat esim.  raidallisia, kiven näköisiä,
vihreitä ja  sinisiä.


Meidän  veneen nimi  on  Barbaro.
Meidän veneessä on neljä huonetta.
Meidän   veneessä on suihkut.
Meidän vene on  37 jalkaa pitkä.


Olen käynyt  vesi putouksilla.
Niissä uimassa.

Nyt  kerron teille  saarten nimiä  St.Martin, St. Lucia, Nevis,
Martinique, St.Vincent, Statia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti